Anvelope web: Cum cumpar - Lansarea comenzii
Pasul 1
In pagina de detaliu a anvelopei dorite, introduceti numarul de bucati si apasati butonul "->"

Pasul 2
In pagina urmatoare, verificati comanda si introduceti datele de livrare si facturare.
Atentie! Adresa de email si telefonul trebuie sa fie valide, le vom folosi pentru a va contacta, in caz contrar, comanda va fi anulata.


Pasul 3
Verificati datele introduse si apasati butonul "Lansare comanda".
Daca datele introduse nu sunt corecte, apasati linkul "Inapoi la introducere date" pentru a le corecta.
Nota: Daca apare un mesaj anuntandu-va ca pagina a expirat, apasati butonul "Refresh" al browserului. Daca apare o fereastra de dialog care va anunta ca variabilele POST vor fi retrimise, apasati OK.

Pasul 4
Comanda dumneavoastra este procesata automat si, in caz de succes, pagina urmatoare va afiseaza un numar de comanda si un link catre pagina comenzii. Acestea le veti primi si prin email la adresa pe care ati introdus-o la pasul 2.
In pagina comenzii veti putea urmari statusul ei. Acesta poate fi:
1. Inregistrat - comanda a fost preluata automat de catre sistem dar nu a fost procesata de personalul nostru
2. Preluat - comanda a fost preluata de catre operator, prezenta articolelor in depozit a fost confirmata, veti fi contactat telefonic pentru confirmare.
3. Livrat - articolele au fost expediate catre dumneavoastra
4. Incasat - Plata ramburs a fost efectuata
5. Anulat
- doar in cazuri speciale: date facturare sau livrare gresite sau incomplete, eroare de stoc. Facem tot posibilul sa pastram actualizat disponibilul de anvelope pe site, dar, in cazuri exceptionale, este posbil sa apara discrepante intre stocul real din depozit si cel din baza de date a site-ului si livrarea sa fie intarziata sau anulata.



 

 
 
© 2008 - 2017 Eurolevicom SRL Oradea, Romania

www.anvelopeweb.ro
Magazin online de anvelope al EUROLEVICOM SRL
Livrare imediata din stoc la cele mai bune preturi